Hocam basparmak ile kulagimi, orta parmak ile de burnumu kapattim her iki elimle. Agzimi kaptip yutkundum nefes disari cikmadi 3-4 kere yutkundum biraktim. Sonra baktim kesildi. 😄😁 Vallahi saskinim ya. Normalde su icerdim gecerdi onun haricinde bir yontem ise yaramamisti. Herkese cok tesekkur ederim.
Burun kapatıp hapşırmak beyin kanamasına sebep olabilir, bu nedenle yaşanan ölümler mevcut, yapmayın.