Merhaba arkadaşlar,
Hıçkırığı geçirmenin etkili bir yolu var mıdır? Ben de başlayınca 2-3 gün aralıksız sürüyor. Sadece birşey yeyip/içtiğimde kesiliyor o da yarım saat gibi bir süre. Bu süreçte uykumdan bile hıçkırarak uyanıyorum. Tabiri caizce hıçkırık atağım tutuyor. Belki bazılarınıza garip gelebilir ama inanın durum böyle. Senede 1 veya 2 kere bu şekilde oluyor. Nefes tutmak, egzersiz yapmak, karna bastırmak gibi yöntemler işe yaramıyor. Şimdi niyetliyim birşey yiyemiyorum, acaba başka neler deneyebilirim?
Herkese teşekkür ederim.
eğer su içebiliyorsanız nefes almadan üst üste yedi yudum su için, eğer su içemiyorsanızb7
sefer nefes almadan üst üste su içer gibi yutkunun, geçer