@Burti; ben size bi ihtimal sorunu söyliyim gözlemlediğim kadarıyla.
ana sayfada vs iken olmuyor bu sorun.
aşşağıya yorumlara inince deprem gibi zelzele gibi yorumlar sürekli sallanıyor.
2. sayfaya gitmek istediğimde veya ana sayfa herhangi bi yer ozaman r10 baglantıyı kapatıyor ve 15 20 saniye bekletip yenileyince geliyor.
bu deprem olayına bakmalısın.