Konu
R10 Hangi Arabayı Kullanıyor
29-04-2022, 07:57:00
#53
Misafir
FurkanGNS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ömürlük evlat
4 yıl tadına baktım. Bmw havası var. Fakat yol tutuşu ve süspansiyon yok ve bozuk yollar da çok kötü. O zaman 45bin liraydı. Şuan 200bin oldu.