FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ömürlük evlat…


4 yıl tadına baktım. Bmw havası var. Fakat yol tutuşu ve süspansiyon yok ve bozuk yollar da çok kötü. O zaman 45bin liraydı. Şuan 200bin oldu.