AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bide o çıktı yıllık istiyorlar kendilerini garantiye almak için. Bende yıllık ödedim o yüzden 1 yıl biraz rahat olsa da bir anda yüklü miktar çıkınca kötü oluyor
Yıllık verme olayı Osmanlı Devletinden kalma bir gelenek. Çoğunlukla Arap nüfusun fazla olduğu yerlerde yıllık kira alınıyor. Örnek Hatay - Adana. Ben Hatay da yaşıyorum son 7 yıldır kiralarimizi yıllık alıyoruz ve kiralık evlerin %60inde belki yıllık ücret alınıyor.