AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1+1 için iyi kira ama yeni ve rezidans tarzı birşey ise normal karşılıyoruz bu devirde 😕
Rezidans tarzi evet hocam mobilyalı o yüzden