AnilD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabadan indim, resmi çektim. Binip dışarı çıkıyorum. Bir maşallahınızı alırız Plakanın sonunu sildim.

BUuu bu çok şey değil mi ya çok güzel Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin reis