Konu
R10 Hangi Arabayı Kullanıyor
29-04-2022, 03:07:56
#36
Clasvery
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AnilD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabadan indim, resmi çektim. Binip dışarı çıkıyorum. Bir maşallahınızı alırız
Plakanın sonunu sildim.
BUuu bu çok şey değil mi ya çok güzel
Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin reis