Şuanlık kullandığım aşağıdaki araç, Dakikası 1 lira çok yakıyor tavsiye etmem, Yakında bende araba alacağım inşallah para biriktiriyoruz hayırlısı diyeceğim de ben para biriktirene kadar alacağım araba 1 kat daha zam gelecek