AnilD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabadan indim, resmi çektim. Binip dışarı çıkıyorum. Bir maşallahınızı alırız Plakanın sonunu sildim.

Olay bu ya süper Allah kaza bela vermesin.

@Admin; sizin araç neydi acaba ? sizlerden buyurun konuya