Herşey gönlünüzce olsun hocam.
Bakalım bizde bu 2008'de kaldık nasipse bi audi a6'ya geçeceğim yola oturan cinsten ben 2018 a3 kullanma fırsatı buldum araba yolu ısırıyor bırakmıyor kim bilir a6 nasıl tutuyordur.
Allah kaza bela vermesin.
inşallah hocam a6 gerçekten güzel yol tutuşu var ve uzun yolda hiç yormuyor insanı