Selamlar,
Hocam benim anlamadığım nokta şu. İcralık olduğunuza göre tüm borç bankaya sanıyorum. Yasal olarak en fazla maaşınızın 1/4'lük kısmını kesebilirler. Kalan kısmı ile geçinebilirsiniz belki bolluk içinde bir hayatınız olmaz bazı şeyleri kısarsınız ama en nihayetinde yuvanızı dağıtmamış olursunuz. Yanlış anlamayın ama kararınızı mantıksız ve hatalı buluyorum. Tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.