Hocam ne 120 bin büyük para ne de icra korkulduğu gibi birşey değil, işin içinde biri olarak söylüyorum. Ev araba yoksa en fazla sigortalı maaşının 1/4 ünü haczederler, icralık oldum para alamayacağım vs gibi bir durum yok. borç bitene kadar örnek veriyorum 4 bin değil, 3 bin kazanıyorum dersin (bunu bir süre sigortasız çalışarak tolere edip kendini toparlayabilirsin ama evlatla olmaz hastane işleri vs. sigorta her daim şart), o kesilen 1/4 içinde forumda geçirdiğin sürede ufak tefek işler alarak o kesintiyi rahatlıkla tolere edebilirsin. Bir süre bunaltır belki ama Allah büyük. Bunun için aileni bırakmaya değmez emin ol. Eskişehir'deymişsin istersen çay ısmarlayayım oturur muhabbet ederiz ? İcra konusunda vs kafana takılan her türlü soruyu, sorunu çözeriz.