Rabbim yar ve yardımcınız olsun hocam
Lakin "eşimi, çocuğumu bırakıyorum" olayı hiç ama hiç olmadı.
Hiç bir kimseniz yok ise eşiniz ve çocuğunuzu kime emanet edeceksiniz ?
O kadının ve körpe sabinin günahı nedir ?
Yapmayın hocam, etmeyin. Yazıktır, günahtır.
Sizi çok iyi anlıyorum borç psikolojisi kötü hemde çok kötü, lakin aileyi bırakma olayı hiç olmamış.