Rabbim yar ve yardımcınız olsun hocam
Lakin "eşimi, çocuğumu bırakıyorum" olayı hiç ama hiç olmadı.

Hiç bir kimseniz yok ise eşiniz ve çocuğunuzu kime emanet edeceksiniz ?

O kadının ve körpe sabinin günahı nedir ?

Yapmayın hocam, etmeyin. Yazıktır, günahtır.

Sizi çok iyi anlıyorum borç psikolojisi kötü hemde çok kötü, lakin aileyi bırakma olayı hiç olmamış.