Karagun kararir kalmiyor hocam bublar klise gibi gelebilir ama her inisin bir cikisi her gecenin bir sabahi oluyor, kacmak ayrilmak pesbetmek yerine oldugu kadar cabalamak olmayanlari yaradana havale edip sabretmek herseyi zamanla cozuyor.
Herkesin hayatinda boyle dipler bittim bundan sonra duzelmez imkaniyok artik kurtulamam dedigi zamanlar olmustur olacaktir ama tavsiyem sabredin ve hic bir seyden vazgecmeyin mutlaka hersey yoluna girecektir.