Maddi durumdan dolayı heleki 120 bin tl borç yüzünden birlikteliğinii bitirmeyi ve 3 yaşındaki cocugunuzun gelecegi oynamayı nasıl kabullenebiliyorsunuz anlamıyorum !
Aciz geldiyse geldi ne yapalım ! bunu söylemek ve kabullenmek bu kadar zor olmamalı. Benim 7 sene önce kart borçlarından dolayı hergün evime kağıtlar geliyordu ama ne yapacaklar ? canımı mı alacaklar ? Elhamdülilah sabır ve zamanla öderim duruşum ile buğün çok çok şükür borcları kapattım ve zamanında olan borcumdan fazla imkanım var. Sabırlı olun ve ailenize sahip çıkın ! Hayat devam ediyor hocam Güçlü Durun Güçlü Durun !
Saygılarımla Allah Yar ve yardımcınız olsun İnşallah.