Hocam,.bankaya olaan borcu 7 yil ödemeyince varlık fonuna mi geçiyordu oyle mevzular vardi, işin uzmanı bir adam bunla alakalı bir YouTube videosu bile çekmişti. 7 yıl boyunca hiç ödemezsen banka borcunu başka bir kuruma aktarıyor ve onlar uzlaşmak için daha cüzi bir miktar istiyorlardı bulursam atayım videoyu