Tekrar aile kurmak istesen 120bin liraya kuramazsın bu devirde. Mobilyası, beyaz eşyası vs...
Belli ki mesele sadece para değil.
Her zamanki gibi olan çocuğa oluyor. Hayat zor hele böyle yönetilen bir ülkede çok daha zor.
İki kelimelik hayat mottosu:
- Vazgeçersen kaybedersin!
Bende çok darbe aldım ama ayağa kalkmasını mücadele etmesini bildim. Tabi sizin kadar sert darbe almadım.
Hayırlısı olsun.