Durumumuz aynı tek bir farkla. Siz evliliği sonlandırıyorsunuz ben evleneceğim kadınla yollarımı ayırdım aynı düşünce yapısı ile. Tutar şu zamanın ekonomisine göre çok küçük gözüküyor ama çıkmayıncada çıkmıyor malesef. İntihar bir seçim olsaydı emin olun ben çoktan kıymıştım canıma. Öldükten sonra arkada kalanlara yaşatacağımız acı bir yandan kendime yediremiyorum intiharı. Allah büyük. Elbet birgün ödeyip temize çıkacağız. Ayrılık konusunda bize laf düşmez ama bunun birde psikolojik savaşı var aramalar göstermelik eve gelmeler vs.. Allah yolunuzu açık etsin. Sabır diliyorum.