Yaşınızı bilmiyorum muhtemelen büyüğümsun. Evet 120k para az değil ama çok da değil. Yenge ile beraber min şartlarda dahi çalışsanız (4250+4250) hatri sayılır bir para yapar. Ort 10 12k kazansaniz , aileniz eşiniz dostunuz bir sene yardım etse halledersiniz. Evlilik bitirmek biraz psikolojik olarak basite kaçmış. Zor bir durum olabilir evet ama mutlaka daha güzel bir şekilde çözülebilir. Gerekirse destek alın psikologdan veya çevrenizdeki insanlardan. Düşüncenizi anlayabiliyorum zarar vermemek adına ama 1 2 senelik borç için eşinize , çocuğunuza ve cerenizdekilere daha fazla zarar , hüzün demek bu yaptığınız. Bence tekrar bir düşünün bunu. İstanbul'da iseniz oturup konuşabiliriz de bunu