Aile kurmak zordur bence 120.000 TL gibi bir borç için Ailenizi dağıtmanıza gerek yok siz iyi günde kötü günde diye birbirinize söz vermediniz mi ? Bu borçu bence yavaş yavaş ödeyerek bitirebilirsiniz ama Aileyi tekrardan toparlayamazsınız bence bunu iyice düşünün Lütfen yazılan mesajları okuyup dikkate almalısınız bence ( şahsi düşüncem )