Aklıma Mordoğan'da yediğim zeytinyağları geldi (İzmir Alaçatı tarafı)
Ben öyle zeytinyağı yemedim %100 organik - zeytinyağının harika + ferah bir tadı var. içine at pulbiber - ban ekmeği ye .. O derece.
bifteğide hafif zeytinyağlı tercih ederim. Terbiye ettikten sonra hafif zeytinyağı 1-2 kaşık, ovalayacaksın güzelce, sonrada üstüne tuz ardından yağsız tavaya at , miss..
Bakayım: İftara burada 6-7 saatçik kalmış.Birde eklemem lazım, buradaki zeytinyağları fena olmasada bizim ülkenin güzel el yapımı zeytinyağlarına oranla yağ bile sayılmazlar. Ege bölgesinin o güzel zeytinyağını özledim.