İftara 2-3 saat kala kuru ekmek sever misiniz diye sorulsa insanlar ekmek hayali kurmaya başlar)))
Diğer yandan zeytinliğiniz nerede bunu söylemeniz lazım.
Zeytinlik ve zeytinler size mi ait yoksa bir tanıdığın malını mı satıyorsunuz?
Fiyatınız üretici fiyatı gibi gelmedi.
Bir de 5 kere işlemden geçiyor demişsiniz.
Ne işleminden geçiyor? Sıkım işlemi tek yapılırsa tadı daha güzel olur.
Zeytinden daha çok yağ çıkarmak için daha fazla sıkmak daha sıcak sıkmak tadını acılaştırır.
Yağ çıkartılıp hemen şişelenmeli yoksa hava ile uzun temasında oksitlenir asiditesi artar.
Teyzemlerin tirede zeytinlikleri var her sene giderim zeytinyağımı sıkıldığı gün şişeletip onlardan alırım.
Ama zeytinlerini beğenmem, zeytinimi gemlikten getiririm.