Arkadaşlar hepinize merhaba. Başlangıç için 1 LT Yağ fiyatını 75 TL olarak belirledim. Piyasada yediğiniz zeytinyağlarıyla karıştırmayın lütfen. Ne acılık alırsınız ne başka bişey buram buram organik kokuyor. Piyasada ucuz satılan yağlar arasında iyi ve kötü yağ olmak üzere 2ye ayrılıyor kötü yağlar acıdır. Fiyatları 45 50 tl arasında gezer. Kendimizde yiyoruz. Almak isteyen arkadaşlar pm ile iletişime geçerse özelden eve geçtiğim zaman yağın fotoğrafını videosunu atabilirim. Daha sonra aynı şekilde siyah ve yeşil zeytin satışıda yapmayı düşünüyorum hepinize afiyet olsun.
Hocam yağın iyidir ama fiyat yuksek geldi. Daha once milas dan getirtmistik ki onu da cok begenmistik. İskenderun luyum yagdan anlarim. Simdi aradım sordum bu sene 55 tl dediler.