Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.

Döneminde 1 milyon batağımı bir müşterimin ben yanındayım sözü ile kısa sürede kapatmıştım.

Evet çok zor ama hiç bir zaman ailenizden vazgeçmeyin...

Size kimsenin destek olmasına gerek yok. Alninizi koyduğunuz secdenin sahibi yanınızda.

Asla pes etmeyin. Allah kullarına kaldıramayacağı yükü yüklemez...