Hocam öncelikle umarım mesajımı okursunuz çünkü önemli olduğunu düşündüğüm şeyler söylemek istiyorum size.

Ülkemizde yaşanılan durumlar neticesinde paramızın pul olduğu herkes tarafından kabul ediliyor zaten. İcra konusu şöyle; sizin 1 tl borcunuz bile olsa bu borç üzerinden icra açılabiliyor. Yani icranın açılmış olması o borcun büyük olduğu anlamına gelmez. Kaldı ki şu anın 120 bin lirası 8 bin dolar ediyor. Yani ödenmeyecek bir iş değil. Ülkenin %70'i sizinle aynı durumda. Eşiniz ve kendiniz sırt sırta verdiğinizde bu işi çok rahat halledersiniz. Erdemli bir insan olduğunuz ortada... Yardımda istemiyorsunuz ki ben zaten maddi bir yardımdan bahsetmiyorum. Gelin vazgeçin, güzel yuvanızı bozmayın. Ne demişler "Hastalıkta sağlıkta, iyi günde- kötü günde." Eşiniz bu borç için sizden ve çocuğunuzdan vazgeçecek değildir diye tahmin ediyorum.

Lütfen mesajımı dikkate alın ve yanlış bir şey yapmayın.