Çok geçmiş olsun çok zor bir durum. Bir seneye kalmaz bana da Adsense'den dolayı vergi borcu çıkacak. 8 aylık kızım var ama bu düşündüğünüz şeyleri yapmak aklımın ucundan geçmedi, bende şuan ne yapacağımı bilmiyorum ama elbet bir şekilde üstesinden gelinir. Ben kızımı bir kaç saatliğine anneannesine gönderirken bile özlüyorken, siz borcunuz yüzünden ayrılıp, çocuğunuzu kısmen de olsa babasız bırakmaya hakkınız yok.