"Yandım Allah diyenlerin değil, ayağa kalkıp mücadeleye devam edenlerin yanındadır Allah"
Yılmayın hocam Allah'ın izniyle her şey düzelecektir. Hele ki ailenizi dağıtmayın, eşinizle el ele verirseniz her şey hallolur. İnşAllah bunun üstesinden geldiğinizde ise çok daha birbirine kenetlenmiş sağlam bir aileniz olmuş olacak. Dua edin en azından haciz var diye eşiniz sizi terk etmemiş bu örnekleri de maalesef görüyoruz. Bırakın yanınızda olsun ve bu kötü dönemi birlikte atlatın.