Hocam büyük şehirde yaşıyorsanız küçük bir köye taşının iki kişi yevmiye usulü ile inanın aylık 10 15 bin net kazanırsınız bunun 8 10 bini aylık olarak artar. Ben Mersin liyim tarımla uğraşıyorum. Burada 5 kişilik aile anne baba kız oğlan abla kardeş ayda 40 bin kazaniyor yevmiyeden bu para büyük şehirde iş görmez ama küçük bir yerde hem evinizi hem arabanızı 3 4 sene de en kralından aldırır. Yevmiyeler bizim burda günlük 150 en alt 300 en üst erik toplama 150 budama 300 mesela. Yılın 12 ayı 365 gün yevmiye işi var tarım memleketi olduğu için.
Bende geçen sene Mart'ta işten çıkarıldım. Kışı yevmiye ile geçirdim ve memurluk zamanlarından kalan borçlarımı da yevmiye ile ödedim. Bu sene başında ise forumda satış konumu açtım ve su anda memurun iki maaşından fazla aylık gelirim var. Lafın kısası aile ile el ele verip durumu toprlayamadiysaniz tek başınıza hiç olmaz. Bence yol yakınken dönün ailenize. Ha sevgi bitti ve artık huzursuzluk başladıysa ona bir şey diyemem.