Katılmakla birlikte takatin sonuna gelme durumunuzu anlıyor ve de üzüntü ile karşılıyorum.
Yok öyle iş bittim tükendim diye bahane sunulmaz.
Evladın ve bir eşin varsa bitmek tükenmek yok.Nefes aldığın sürece çabalamaya çalışmaya devam edeceksin.
Pozitif düşünmek gerek. Kafasını dağıtsa arkadaş ödemiyorum len borcu dese pozitif düşünse bence herşey düzelir.
Benimde çok zor günlerim geçti.3 evladım var. Onlarca iş kurdum battım.Onlarca girişimde bulundum tutmadı. Denemekten yılmadım yıkılmadım bıkmadım. Eşimde yanımda durdu.Ne anamdan ne babamdan 100 lira almadım. Ama şimdi geldiğim noktaya şükürler olsun. Her zaman derim çocuklarımın nasibi için çalışıyorum ben.
Evladın varsa pes etme gibi bir lüksün yok kardeşim.UNUT ONU ÇIKAR AKLINDAN.