Kullandığınız kW ile orantılı gelir faturanız.
Eğer birim fiyat aynıysa daha az elektrik kullanmışsınız demektir.
Dedikleri gibi muhtemelen havalar ısındı ve elektrikli soba ve kombi gibi aletleri kullanmayı bıraktıysanız doğal bir durum.
Fakat havalar daha da ısınınca bir de klima kullanırsanız yine yükselişe geçer