Eşim hamileydi, folik asit almam gerekiyordu. Aracım vardı, ama borcum vardı. Başka hiç bir param, malım yoktu.

16 TL olan folik asiti arabanın önündeki 1 liralardan topladım alabildim. Harici 1 TL bile param yoktu. Sabrettik, dua ettik ve eşimle gerçekten çok iyi imkanlar nasip etti Allah'ım.

Borç kafaya takılır, ama ödeyemediğinizde sizden hiç birşey talep edemezler. Taahhüt etmedikten sonra 2 milyon borcunuzda olsa, malı olmayan birine hayatta zarar gelmez. En fazla borcu ödeyene kadar mal alamazsınız. Onu da hanımıza yaparsınız, yine problem olmaz.

Ben kardeş tavsiyesi o borcu unutun, şehir değiştirebilirsiniz. Ama ayrılmak olaylarına girmeyin.