kim sevmez ki zeytinyağını.mesajım bulunsun takipteyim
Piyasaya göre uygun verirseniz bir çok kişi alacaktır diye düşünüyorum.
Üstad çok severiz ama fiyat çok pahalıysa alamayacağımız yağdır bir kesim için konuşuyorum tabi.
fiyat belirleyince bana da haber edin lütfen
Fiyatlar belli olunca haber edersiniz
Satış olursa alıntı rica ediyorum hocam
fiyat belirleyince bana da haber edin lütfen
uygun olursa bende alabilirim.
Hazırda müşteriler hocam sizden haber bekliyoruz
Acılık yoksa 1 teneke alırım fiyat belirleyince alıntılarsanız sevinirim.
fiyat belirlenince alıntı rica ederim,
İyi forumlar.
tadını unuttum desem yalan olmaz
Arkadaşlar hepinize merhaba. Başlangıç için 1 LT Yağ fiyatını 75 TL olarak belirledim. Piyasada yediğiniz zeytinyağlarıyla karıştırmayın lütfen. Ne acılık alırsınız ne başka bişey buram buram organik kokuyor. Piyasada ucuz satılan yağlar arasında iyi ve kötü yağ olmak üzere 2ye ayrılıyor kötü yağlar acıdır. Fiyatları 45 50 tl arasında gezer. Kendimizde yiyoruz. Almak isteyen arkadaşlar pm ile iletişime geçerse özelden eve geçtiğim zaman yağın fotoğrafını videosunu atabilirim. Daha sonra aynı şekilde siyah ve yeşil zeytin satışıda yapmayı düşünüyorum hepinize afiyet olsun.