eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim sevmez ki zeytinyağını.mesajım bulunsun takipteyim
D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Litresi ne kadar hocam
Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takip edelim
mesisse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasaya göre uygun verirseniz bir çok kişi alacaktır diye düşünüyorum.
Mexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad çok severiz ama fiyat çok pahalıysa alamayacağımız yağdır bir kesim için konuşuyorum tabi.
Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışa çıkkarsa haber et
Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat belirleyince bana da haber edin lütfen
arvensan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar belli olunca haber edersiniz
erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış olursa alıntı rica ediyorum hocam
Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abooo canım çekti
ucellerdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat belirleyince bana da haber edin lütfen
Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygun olursa bende alabilirim.
eminbarkcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazırda müşteriler hocam sizden haber bekliyoruz
osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acılık yoksa 1 teneke alırım fiyat belirleyince alıntılarsanız sevinirim.
Eny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat belirlenince alıntı rica ederim,
İyi forumlar.
kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tadını unuttum desem yalan olmaz
Arkadaşlar hepinize merhaba. Başlangıç için 1 LT Yağ fiyatını 75 TL olarak belirledim. Piyasada yediğiniz zeytinyağlarıyla karıştırmayın lütfen. Ne acılık alırsınız ne başka bişey buram buram organik kokuyor. Piyasada ucuz satılan yağlar arasında iyi ve kötü yağ olmak üzere 2ye ayrılıyor kötü yağlar acıdır. Fiyatları 45 50 tl arasında gezer. Kendimizde yiyoruz. Almak isteyen arkadaşlar pm ile iletişime geçerse özelden eve geçtiğim zaman yağın fotoğrafını videosunu atabilirim. Daha sonra aynı şekilde siyah ve yeşil zeytin satışıda yapmayı düşünüyorum hepinize afiyet olsun.