Merhaba
Dün fazla kişiyi takip ettiğim için hesabım askıya alındı uyarısı aldım ardından tweetler yüklenemedi hatası ve daha sonra tweet atamadım ve en sonunda twitter askıya alınma formunu doldurdum ve gönderdim henüz hala dönüş olmadı nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olucak kişilere şimdiden teşekkür edip iyi günler dilerim