Merhaba arkadaşlar saçım düz ve ince telli. Normalde önceden uzun bir dönem önce dalgalı olabiliyordu kendisi şekillendirme ürünlerini kullanmadan. Arkadaşlarıma sorduğumda ise sanırsam düz saçları kıvırcık olarak şekillendirmek için köpükler satılıyormuş ki bu konuya aşikar değilim. Eğer bir bilgisi olan var ise veyahut kullandığınız kozmetik ürünü mevcutsa, yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.