Gerçekten şuan sizler gibi değerli insalar olduğu için çok mutlu oldum, çevremde bunları anlatıp dinleyecek tek bir dostum bile yok, ama burada ne kadar güzel ve mükemmel insalar mevcut. Tek tek herkese yazmaya yetişemiyorum ki o derece mutlu oldum.
Bazı yazılan yorumlar çok zoruma gitti ve buda benim açımdan çok iyi oldu. Kendi göremediğim gerçekleri gördüm. Kendim saplantı haline getirdiğim düşüncelerimden malesef vazgeçemiyorum. Belkide bu benim yapım ve düzelmiyor.
Tekrar çok sağolun destekleriniz için.