O çocuk yarın öbür gün karşına çıkıp hesap soracak muhtemelen birdaha suratına da bakmaz.
Yani param yok diye eşini çocuğunu terk edip kendi hayatına bakmaya çalışan adam benim gözüm de bu sıfatı tamamen yitiriyor.
Bırakın bu cahilce düşünce ve zihniyetleri. Herkes sıkıntıya düşüyor. Bunun sebebi ne o evdeki eşin, ne de çocuğun. Tek sen değilsin maddi sıkıntılarla strese giren. Bu ülkeyi bu hale getirenler utansın siz dimdik ayakta durup mücadele etmeniz gerekir. Evliliğin temel amacı budur.
Sana benden net bir tavsiye var git ailenin yanına masaya yumruğunu vurarak eşine ve çocuğuna sahip çık. Sonra hangi şehire gidiyorsanız gidin. Yarın bir gün çok pişman olursun. Kafanı duvarlara vursan da fayda etmez. Çünkü aile herşeydir..