Hepinize ayrı ayrı yazdığınız, fikir verdiğiniz, destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Allah hepinizden razı olsun, birçok arkadaşımın dediği gibi çözümü kaçarak arıyorum evet, bunu kendime kabullendiremiyorum, ismini koyamıyorum. Ağırıma gidiyor, içim acıyor, o kötü günleri görmek ve yaşamak korkusu beni baştan aşağı perişan ediyor.
Konunun sonunda da belirttiğim gibi ya batarım ya çıkarım ile bir işe girmek benim gibi en saçma tercih oldu.