Borç ödenmeyecek bir borç değil. Evet meblağ yüksek, fakat biricik kızınla yaşayacağın çok güzel mutlu günler var.
Şuan psikolojik olarak en diptesin. Sakin kafayla şu konuda ne güzel yazılar yazılmış hepsini tek tek oku dostum. Bak en pahalı psikologa bile gitsen şuradaki fikirler kadar güzel şeyler sana kimse veremez.
Senin ilacın sayfalarca yazılan güzel fikirlerde.
kızın için asla pes etme.
asla.