aTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muayene olmak için film çevirmemiz gerekiyor desene ne güzel sistem

çok geçmiş olsun
ben çocuğum için 1 aydır randevu alamıyorum yeşil kısım açıldığı halde. İlçede olmadığı için ildeki bölüme gidip aynısını yapmak isterdim.
Bazen hakkınızı bu gibi yöntemlerle halletmenizi öneriyorum. Adamın temizlikçi tanıdığı geliyor benim sırama aldırış etmeden önüme geçiyor ve doktor muayane ediyor. Adam trafik polisi, fiş kesen sırf kıyak olsun diye bir röntgen için sıra vermeden bizim önümüze atıyor daha neler neler yaşadım gördüm.