Başımdan iki adet icra olayı geçti. arabam ve maaşımın dörtte biri haczedildi. Tek başıma bu işin içinden çıktım. İnançlı birisi olarak yuvanı dağıtma kesinlikle. Öncelikle sen ve eşin kendinize birer iş bulun .Eşin evden çalışsın. evde yapılabilecek bir ton iş var .İnternetten araştırınız. Ödemeler için hiç canını sıkma, sadece dürüst ve borcunu ödeyecek birisi olarak sağlam bir şekilde avukatların karşısında durabilirsin. Kimse senden zorla bir ödeme talep edemez.Tek yapacakları ödeme planı sunmak. Sen sadece kazandığın paranın bir kısmını düzenli olarak bunlara dağıtacaksın. Kimse az ya da çok işine giremez. Sen kararlı oldukça bu işin üstesinden geleceksin. Birde forumda konu aç ne gibi yetkinliklerin var onları anlat bize. Alah sana ödeme kolaylığı versin. Sana şunu söyleyeyim, güçlü bir irade ve azimin karşısında haciz falan hikaye . İki hacizden kurtulan biriyim ben.