Geçmiş olsun ama anlamadım ben.
Bizim bizden başka kimsemiz yok, sadece 3 kişiyiz diyorsunuz, eşim çalışsa çocuğa kim bakacak diyorsunuz,
Ama borç için onları terkediyorsunuz, 2 kişi bırakıyorsunuz, eşiniz çalışmıyor onlar nasıl yetecek kendilerine?
500bin, 1milyon deseniz anlayabilirim de 120bin için de ne bileyim yani.
Çözülemeyecek şey yok ama siz çözüm istemiyor gibisiniz, bence ayrılmak ya da terketmek çözüm değil.

Dedektifçilik oynamıyorum ama hissettiğim bir bahane aramışsınız da borç ve icra bahaneniz olmuş gibi geldi bana.
Belki de bilmediğimiz başka şeyler var.
Hakkınızda hayırlısı olsun, tekrardan geçmiş olsun.