Yaptığınız şey çok yanlış. 120 Bin TL ödenmeyecek bir rakam değil asgari ücretle bile bir işe girseniz maaşınızdan 4/1i kesilecek kalanıyla bir şekilde geçinirsiniz . Bende evli ve çocuk sahibi birisiyim sizi gayet iyi anlayabiliyorum ancak çocuğunuzu ve eşinizi para yüzünden bırakıp gitmeniz tamamen yanlış bir olay, eşinizle tekrar konuşmanızı ve bu ayrılık yolundan dönmenizi tavsiye ediyorum.