Senden büyük bir abin olarak ve bir Eskişehirli olarak derim ki yuvanı dağıtma ha bu istek eşinden geldiyse ona bir şey diyemem ama bu kararı sen aldıysan yanlış yapıyorsun. 40 yaşından sonra 20 yıllık dostundan kazık yiyip(o günün parasıyla 600 bin tl şu an 2milyonu geçmiştir ) Eskişehir'i terk edip İstanbul'a gelen biri olarak Eskişehir'in ticari olarak ne kadar kısır olduğunu en iyi ben bilirim. Borçlu olduğun rakama takılma muhakkak ödenir ama aileni bir kez kaybedersen bir daha toparlayamazsın. Telefonla arayacaklar bunaltacaklar falan demişsin kusura bakma kardeş bir müddet bunlara katlanacaksın. Ancak para kazanmak artık sadece yaşadığın şehre bağlı değil web üzerinden de ek paralar kazanabilirsin orada ne iş yapıyorsun bilemiyorum ama istersen özelden bi ulaş ek iş olarak oradaki dostlarımızdan bir şeyler ayarlayabilir miyiz bi bakalım.