İsimkaydeti 1 yılı aşkındır kullanıyorum odeawebe göre bir tık pahalı ama ne kesinti ne kasma hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bir sitemde odeaweb tr var. Son zamanlarda edeawebi ucuz olduğu için müşterilerime tavsiye ediyorum. Ama isimkaydet daha stabil kendim isimkaydet taraftarıyım.

İsimkaydet artı olarak 6 ay sitemi kapatmadı 😂 yani ücretsiz kullandırdı. Sagolsunlar.

İsimkaydet 3 GB ram ile odeaweb 6 GB ram aynı performansı veriyor diyebilirim.