Hocam sana şöyle söyleyeyim.

Bizim şirkette 250-300 bin liraya kadar borcu olan bir personel var. Her gün icra dairelerinden maaş haciz yazısı geliyor kendisine. Sadece bir tanesine ödeme yapıp diğerlerini sıraya alabiliyoruz o yüzden sadece maaşından 4/1 kesinti yapılıyor. Maaşınızdan 4/1 kesinti yapılır bu borcu kabul edip ödemeye başlarsanız. 120 bin lira ev, yuva dağıtılacak bir borç değil. Biraz sakin kafayla düşünürseniz siz de aynı sonuca ulaşırsınız. Allah yardımcınız olsun.