Hocam yuvayı yıkmayın Allah bir kapı açar elbet zor zamanlarda beraber olamayacaksanız neden evlenir ki insan?
Allah sevdiği kullarına çektirirmiş en büyük sıkıntıları.
Belanın en büyüğü önce peygamberlere sonra evliyalara ve sonra derecelerine göre diğerlerine gelirmiş. Bunları size inançlı olduğunuzu belirttiğiniz için yazıyorum. Keşke elimden gelse bir şeyler yapabilsem ancak ben de 1 ay sonra evleneceğim elimden bir şey gelmez dua etmekten başka.

Ama benim tavsiyem gerekirse ailenizle gidin küçük bir şehre yerleşin orda yeni bir hayat kurun beraber. Bu durumlara düşüp toparlanan o kadar çok insan var ki. Elbette sizin durumunuzu yaşamadığımız için sizin kadar anlayamayız davulun sesi uzaktan hoş gelir herkes bir öğüt verir. Ama kesinlikle Allaha olan umudunuzu yitirmeyin çünkü hiç olmadık bir yerden daha güzel kapılar açıyor rabbim.

Belki de yeni bir başlangıç yapmanız için bir fırsattır.