Yanlış bir karar verdiğinizi düşünüyorum ama kararınıza da saygı duyuyorum. Eşinize ve çocuğunuza bakacak gücünüz olmadığını yazmışsınız. Yolları ayırdıktan sonra eşiniz ve çocuğunuz hayatını nasıl idame edecek. Tüm arkadaşların dediği gibi büyük bir borç değil. Asgari ücret alsanız 4250TL. 3te1 ine haciz geliyor. 2800TL kalıyor size. Eşinizde minimum asgari ücret ile çalışsa aylık 7050TL. Evet Türkiye şartları için iyi bir meblağ değil ama borcunuzun üstesinden gelebilecek bir rakam. Bırakın 3te1 kesile kesile maaşınızdan borcunuz ödensin ailenizi dağıtmayın.

Not: Sadece fikir verme açısından hesaplama yaptım. Yoksa sizin geçim şartlarınıza karışmak haddime değil.