Merhaba, bir müşterimin e-ticaret sitesi için yıllık ödeme yaparak VDS alacağım. Yıllık ortalama 1400₺ bütçesi var.
İsimKaydet in VDS TR-10 paketini almayı düşünüyorum. Ya da OdeaWeb in OdeaTR VDS-3 paketini alacağım.
@isimkaydet; mi?
@odeaweb; mi tercih etmeliyim? Aranızda her iki firmadan birini kullanan, memnun olan ya da olmayan varsa görüşlerini belirtebilir mi?