Ne kadar düşüncesiz kalbi kömürleşmiş insanlar var yahu, şaşıyorum. Allah ıslah etsin ne diyeyim. Bebeğine bez alamayan, elbise alamayan, gıda ihtiyacını karşılayamayan bir sürü insan var. Daha 2-3 saat önce parkta bir anne ve 4-5 yaşlarında kız çoçuğunun bir karton üzerinde uyumaya çalıştıklarını gördüm. Çöpten karton toplarken yorulmuşlar, öylece uzanmışlardı. Çocuğun yüzü toz kir içinde, öyle de tatlı bir çocuktu ki.. O yaşlarda kızı olan bir Baba olarak yüreğim parçalandı.. Ben de asgari ücret altında çalışan düzenli işi olmayan biriyim elimden fazla bir şey gelmediği, gelemediği için içim cız etti ve tek yapabildiğim birer döner almak ve çocuğa da bir çikolata verebilmek oldu. Belki de bu türden insanlara gidebilecek yardımlara hangi vicdan, insaf ve merhametsizlikle engel olabiliyorsunuz ki..
Bu mübarek kadir gecesinde rabbimden dileğim kömürleşen kalplere azıcıkta olsa merhamet vermesi.. Merhametli insan ne kadar çok artarsa dünya o kadar daha çok yaşanılabilir hale gelecektir.