İyi geceler. Bazen diyorum keşke insanlık yok olsa.. Ne ara bu duruma geldik bilmiyorum. O kadar kötü bir haldeyiz ki... Kimse bunu düşünemiyor. Empati denen şey kalmamış, saygı zaten biteli yıllar olmuş. En basitinden yolda arabayla giderken bile millet artık uzunları kapatmıyor

Bir gün düzelir diye bakıyorum, sokağa çıkınca insanlığa sövüyorum.